Hürriyet

22 Mayıs 2014 Perşembe

İhtiras Rüzgarları - Brad Pitt, Anthony Hopkins

İhtiras Rüzgarları 

Bir süredir listemde olan bir filmdi.Dün akşam tesadüfen tvde bir kanalda denk geldim.Filmi mi seyredeyim yoksa Jeff Abottun Adrenalin kitabını okuyorum ona mı devam edeyim bir süre kararsız kaldım.Sonra filmi seyretmeye karar verdim.İyi ki de seyretmişim.Böyle akıcı görsel sahneleriyle insanı gerçekten etkileyen bir film olduğunu bilmiyordum.Çekim yapılan yerleri ile filmin ağır dram yönünü dolduran yönetmen çok iyi bir iş başarmış.Genelde Brad Pitt tarafından övgü alan bu film aslında tüm oyuncuların rolün hakkını verdiği gerçek bir hayat izliyor izlenimi yaratmış...
Anthony Hopkins çok iyiydi her zamanki gibi, kimse bu filmde ona odaklanmamış. fakat durağan bir dram filmi olmasına rağmen insanı meraklandıran karakterlerin içinin boş olmadığı oyuncularında hakkını verdiği güzel bir senaryo.. filmin çekildiği yerler görselleriyle çok güzeldi.Konu Samuel kişisinin çelişkileri ile maceraperestliğiyle hayatını nasılda hepimizin hayran duyacağı şekilde yaşadığı ile örtüşüyordu.Filmde beni çok etkileyen durum bu ailenin kısa zamanda olaylar örgüsü nedeniyle ne kadar çok cenaze kaldırdığı ve ölümü nasılda kabullendikleri ve bununla birbirlerine yakınlaştıkları... hayat hep devam ediyor.Keşkelere yer yok.Tristen rolü ve yaşamıyla çok enteresan bir karakter bu nedenle de hayatlarına giren tek kadın Susanna ondan fazlaca etkileniyor bu durum aileye hem bir hareket hemde bazı felaketlere dönüm noktası oluyor.Keşke demektense yaşamalı ....


1 yorum: